Došlo je vreme prodaje cveća preko interneta! Dostava cveća je deo vašeg cvećarskog zanata kojim se bavite već godinama, ali ipak razmišljate kako da unapredite posao?

To je u potpunosti razumljivo. Ljudi danas retko imaju vremena da svrate do cvećare i biraju cveće. U većini slučajeva ga kupuju ukoliko im je cvećara usput. Međutim, kada ga traže za poklon, često se odlučuju na dostavu, a baš tada treba da nastupite vi.

Podignite rad vaše cvećare na viši nivo

Dostava cveća je odličan način da poslovanje svoje cvećare unapredite i time ostvarite veći profit. Međutim, da bi vaša online cvećara dobro radila, a dostava cveća bila uspešna, potrebno je da ispoštujete ovih pet pravila.

1.      Mobile friendly site za sjajan start prodaje cveća preko interneta

Kvalitetna dostava cveća počinje dobrim sajtom. Čak 90% poseta vašem sajtu biće s mobilnog telefona, zato učinite da bude mobile i user friendly.

Nađite osobu koja će napraviti dobar sajt u kome su kategorije cveća raspoređene logičnim rasporedom, koji je brz i lak za pretragu. Kako je SEO izuzetno bitan da broj poseta, uložite i u content writer-a. Iako se na ovaj segment često ne obraća pažnja, opisi kategorija i samih proizvoda u vašoj online cvećari, napisani na osnovu ključnih reči, od izuzetne su važnosti za broj poseta, a samim tim i narudžbina s vašeg sajta.

2.      Ne štedite na dobrim fotkama

Dobre fotografije privlače kupce. Zato ne štedite na fotografu. Platite profesionalca koji će cveće iz vaše ponude predstaviti u najboljem svetlu. Fotografije plasirajte na sajt i budite sigurni da će se, kada vide cvetne aranžmane iz vaše ponude, mnogi posetioci zadržati na sajtu i odlučiti za kupovinu onoga što im se najviše dopalo.

Ukoliko ipak još uvek nemate sajt, fokus usmerite na društvene mreže, ali imajte u vidu da morate biti izuzetno aktivni. Fotografije i snimke redovno objavljujte kako na postovima, tako i na storijima, a koristite i prednosti sve popularnijeg reels-a. Trudite se da vaša poslovna stranica izgleda lepo, da objave idu smislenim tokom, kao i da redovno odgovarate na upite potencijalnih kupaca.

prodaje sveća preko interneta
Dobar sajt je najbitniji za pokretanje prodaje sveća preko interneta

3.      Online cvećara i šarenolika ponuda

Ukusi su različiti kako za jela, pića, modne ili muzičke stilove, tako i za cveće. Dok se nekome dopadaju buketi raskošnih latica, ima ljudi kojima bi kaktus bio prvi izbor. Zato vaša online cvećara mora da ima veliku ponudu. Osim različitih vrsta cveća, treba da imate i veliku ponudu cvetnih aranžmana. Budite originalni i osmislite cvetne aranžmane kojima niko ne može odoleti.

Luksuzna 101 ruža je poklon koji ljudi naručuju kada žele da njihov dar zaseni sve ostale. Njih obavezno morate imati u svojoj online cvećari, posebno one crvene boje.

Cvetne aranžmane i cveće u kutiji ukrasite pićem, ručno pravljenim kolačima ili čokoladama. Ukoliko je cveće dar za novorođenče u aranžman dodajte i plišane igračke.

Razmislite o svojoj ciljnoj grupi, o tome šta bi moglo da im se svidi, kao i šta bi moglo da se dopada ljudima za koje cveće naručuju.

4.      Slušajte želje kupaca

Osluškujte potrebe svojih kupaca. Na sajtu i društvenim mrežama predstavite najbolje cvetne aranžmane, ali budite otvoreni i za želje potencijalnih kupaca. To naravno ne znači da treba da radite ono što inače ne biste, već da se prilagođavate u domenu koji ne probija vaše granice.

Ako, na primer, u sklopu cvetnog aranžmana ide boca crvenog vina, a potencijalni kupac bi želeo „proseco“, zašto mu tu želju ne biste ispunili? Ili ako u ponudi imate cvetne aranžmane s crvenih ružama, a kupac želi bele, prilagodite se.

Na vama je da odlučite da li ćete takve izmene dodatno naplaćivati, ali je činjenica da ćete vremenom shvatiti šta je traženo i cvetne aranžmane tome prilagođavati.

prodaje sveća preko interneta
SEO je bitan faktor za biznis prodaje sveća preko interneta

5.      Dostava cveća i nedopustivo kašnjenje

Prednost online cvećare je dostava cveća na željenu adresu u željeno vreme. Zato je kašnjenje nedopustivo. Sigurna i tačna dostava mora biti osnovni postulat vašeg poslovanja.

Ukoliko kupac poželi da dostava cveća kao iznenađenje dragoj osobi stigne u 20h, tačno u 20.00h joj morate pozvoniti na vrata. Ne smete kasniti. Kašnjenje je neprofesionalno, ostavlja loš opšti utisak, a vama lošu ocenu na Google-u. Postarajte se da uz tačnog imate i ljubaznog dostavljača koji doprinosi dobro sveopštem utisku vašeg poslovanja.

Ipak, kao i u svakom poslu, greške se dešavaju. Zato se, ako na pimer zakasnite, izvinite dodatnim buketom ili zakasneli buket naplatite po nižoj ceni.

Savet plus za dostavu cveća

 Obavezno omogućite online plaćanje. Ne možete očekivati da neko poruči od vas bilo koju robu, pa tako ni dostavu cveća, a da ne može da plati odmah, preko interneta, posebno ako naručuje cveće na poklon.

Isključite mogućnost da zbog toga izgubite mušteriju!

Milton Media

Author Milton Media

More posts by Milton Media
0 0 Glasovi
Article Rating
Pretplatite se
Obavijesti o
guest
0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledajte sve komentare
0
Zanima nas vaše mišljenje, molim vas, komentirajte.x
()
x