Booking – Najveća platforma za rezervaciju smeštaja, kako poslovati preko Bookinga

Booking je jedna od vodećih platformi za rezervaciju hotela, apartmana, vikendica i kuća za odmor. Ako imate apartman, hotel ili bilo šta da rezervišete, onda morate da znate kako da poslujete putem bukiranja.
Kao i svaka onlajn platforma, Booking je veoma jednostavan za korišćenje. Njegova globalna dostupnost učinila ga je platformom broj jedan za iznajmljivanje u svetu. Stoga, ako se bavite ovim poslom, imati profil na ovoj platformi je neophodan korak za privlačenje novih turista i posetilaca.

Na mesečnom nivou, Booking koristi i poseti preko 100 miliona ljudi. To je prva stvar koju ljudi posećuju kada planiraju odmor i odlaze na odmor odredište. Preko njega možete privući veliki broj gostiju iz celog sveta.
Interesantna je činjenica da ako svoj smeštaj ponudite na Bookingu, postoji velika šansa da se isti gosti vrate u vaš smeštaj. Naravno, sve zavisi od vaše usluge i gostoprimstva jer gosti ostavljaju recenzije na ovoj platformi. Dobra ocena na Bookingu postala je odlučujuća za sve vlasnike smeštaja.

Booking provizija 2023

Kada poslujete preko Booking-a, važno je znati da ova platforma uzima proviziju. Booking provizija 2023 koju naplaćuje Booking zavisi od mnogih faktora kao što je lokacija vašeg smeštaja. Booking provizija se kreće od 10% do 25%. Budite spremni da ćete zasvaka rezervacija se mora platiti Bookingu. Takođe treba da budete pažljivi kada podešavate svoju politiku otkazivanja. Ako ne vratite novac za otkazane rezervacije, i dalje morate da platite proviziju ako se gosti ne pojave.

kako poslovati preko bookinga, šta treba da znate

Kreiranje profila

Pravljenje profila na Bookingu je veoma jednostavno. Nakon što unesete svoje lične podatke i potvrdite svoju adresu e-pošte, potrebno je da uredite svoj profil. Važno je da navedete sve usluge koje nudite i šta ima vaš stan. Ovom opcijom je veoma lako rukovati, samo treba da označite polje sa navedenom uslugom.

Pored lokacije, usluga, karakteristika apartmana na Bookingu su važne i fotografije. Preko njih većina gostiju odlučuje da li će ostati u određenom apartmanu. Zato obratite posebnu pažnju na fotografije i njihov kvalitet. Međutim, kroz njih predstavljate svoj apartman, hotel ili sobu, što bi trebalo da privuče sve potencijalne goste iz raznih delova sveta.

Nakon što gosti pogledaju vaše fotografije, obično sledeće pročitaju opis vašeg objekta. Važno je osigurati da opis bude iskren i objektivan. Ako ne uspete da ispunite očekivanja gosta sa opisom, to će se odraziti u vašim recenzijama na Bookingu.

Obratite pažnju na dodatna praćenja

Ako svoj smeštaj nudite na Bookingu, preporučujemo vam da naplatite dodatnu naknadu za čišćenje i depozit za štetu. Depozit za štetu može vam pomoći da pokrijete potencijalnu štetu koju su prouzrokovali vaši gosti. U nesrećnom slučaju da je nešto oštećeno, morate koristiti funkciju prijave kršenja da biste to prijavili timu za rezervacije. Dakle, ova dodatna taksa pomoći će vam da budete sigurni u posebnim okolnostima.

Kada kreirate profil, možete kreirati niz pravila koja gosti moraju da poštuju. Na taj način ćete dodatno obezbediti svoje poslovanje i smeštaj. Jedna od osnovnih stvari je politika otkazivanja. Sve zavisi od vas kako želite da podesite politiku otkazivanja. Možete naplatiti gostu 14 dana pre dolaska ili u slučaju otkazivanja možete odrediti određeni datum do kojeg se može izvršiti otkazivanje i dobiti povraćaj novca.

Plaćanje preko Bookinga

Verovatno ste najviše zainteresovani za plaćanje preko Booking-a. S obzirom da se radi o onlajn platformi a plaćanje se vrši onlajn. Jedna od glavnih razlika između Booking.com-a i Airbnb-a je u tome što Booking.com dozvoljava korišćenje spoljnih usluga plaćanja za slanje i primanje uplata. Gosti mogu da vam plate onlajn koristeći različite načine plaćanja kao što su obična ili virtuelna kreditna kartica, PaiPal, AliPai itd. Ovo je još jedan način da se osigurate kako ne biste imali nepotreban gubitak novca. Rezervacija je veomajednostavna platforma za upotrebu. Za sve one koji traže ili nude smeštaj, možete zakazati smeštaj za odmor u nekoliko klikova.

kako poslovati preko bookinga

Kako poslovati preko Bookinga

Kako dobiti više rezervacija na Booking

Više od polovine svih rezervacija na Booking.com-u je napravljeno na mobilnim uređajima. Aktiviranjem mobilnih cena možete iskoristiti prednosti ovog vrednog i rastućeg segmenta putnika. Samo treba da ponudite ekskluzivni popust od najmanje 5 do 10% korisnicima mobilnih telefona.

Kada to uradite, posebna oznaka će se pojaviti pored vašeg svojstva u rezultatima pretrage i na stranici vašeg svojstva. Ovo će poboljšati vidljivost vašeg objekta, što može poboljšati stope konverzije među putnicima koji rezervišu preko mobilnog telefona.

Zapamtiti:

  • 80% putnika koristi mobilnu aplikaciju za traženje putovanja
    50% pretraga i rezervacija smeštaja se vrši preko mobilnog uređaja

Cenovnici za mobilne uređaje donose partnerima 28% više rezervacija napravljenih u okviru mobilnog saobraćaja.

 

Preporuka: