Google oglašavanje odnosno reklamiranje na Google oglasnoj platformi (Google Ads) je danas preciznije i efikasnije nego ikada. Alati i tehnike kojim se mogu razvijati biznisi i od nule se svake godine unapređuju kako bi ciljanje publike i sama efikasnost reklamiranja, kao i intuitivnost korišćenja prosečnog korisnika bila na najvišem mogućem nivou. Ukoliko želite da Vaša ponuda bude viđena od publike koja uveliko već traži proizvode i usluge koje baš Vi pružate, Google reklamiranje je potencijalno rešenje za vaš biznis.
Google oglasi (Google Ads) su najbolja i najrasprostranjenija platforma za online oglašavanje, koju je pokrenuo Google davne 2000. godine. Na Google-u se svakog meseca izvrši 12 milijardi pretraga, a pomoću Google oglasa možete zauzeti najbolje pozicije u Google pretrazi i doći do potencijalnih klijenata. Naravno oglasi se ne prikazuju za sve upite na Google-u, već samo za one koje su relevantni i koje se tiču vašeg poslovanja.
Trenutno je najefikasniji način oglašavanja jer se reklamni oglasi prikazuju baš onima kojima bi vaš proizvod ili usluga bili interesantni (onima koji traže proizvode koje i vi imate u ponudi).